Gestió del temps: administració i planificació

 Organitza Cambra de Comerç de Barcelona. Delegació del Baix LLobregat

Objectius

- Identificar el nostre model d'organització i prendre consciència de com ens relacionem amb el temps.
- Descobrir el paper del cervell
- Identificar les emocions i reconèixer el seu paper.
- Comprendre la relació entre emocions, estrès i confiança en un mateix.
- Conèixer quines són les habilitats per ser més eficaç
- Detectar els "lladres de temps" i els hàbits que ens limiten i substituir-los per altres que ens potenciïn.
- Aprendre a prioritzar les tasques segons el seu grau d'importància.
- L'assertivitat o saber dir NO amb fermesa i respecte.
- El·laboració d'un P.A.P (pla d'acció professional) per assolir els nostres objectius.

Destinataris

A persones que vulguin augmentar la seva eficàcia i eficiència en la jornada laboral i en la seva vida quotidiana així com gestionar l'estrès i millorar la salut

Data d'inici: 8 - maig - 2018
Data final: 15 - maig - 2018

  Lloc: DELEGACIO CAMBRA AL BAIX LLOBREGAT

Organitzador: Cambra de Comerç de Barcelona. Delegació del Baix LLobregat

Inscripcions al 902 448 448 ext. 1037 o bé a santfeliu@cambrabcn.org

 Més informació